15 June 2010

Jom isi Masa Lapang......

Kelas MENGAYAM Dengan Cikgu Chah

Roses-Love
imikimi - sharing creativity

Kelas TUSYEN.... Dengan Cikgu Chah juga.....


Salam ukhwah dan salam sejahtera diucapkan kepada semua pengikut dan pembaca blog saya. Erm agak lama saya tidak menghiraukan blog ini huhuhu... Bukan tidak ambik peduli tetapi tidak mempuanyai bahan untuk dikongsikan dengan anda semua buat masa ini. Maklumlah, otak bukannya kering tetapi sudah lama berehat daripada belajar. Namun, perjuangan dan kehidupan mesti diteruskan . Saya mengisi masa lapang yang ada dengan belajar kamahiran, mengadakan kelas tusyen kepada anak-anak jiran dan mengikuti kelas poco-poco ... Ermm nak kurangkan lemak katakan hehehehe... Dengan masa dan peluang yang ada inilah saya ingin berkongsi ilmu dengan anda diluar yang berminat untuk belajar hidup dan meneruskan kehidupan. Bukan nak kata saya ni hebat... xde lahhh.... tapi ilmu yang baik, tidak salah dikongsi bersama....... Jadi, saya nak buat le promosi sikit kepada mereka yang berminat.. boleh hubungi saya terus di Talian 019-9642343. ok jumpa lagi.........


No comments:

Post a Comment